tirsdag 12. april 2011

HEIREGN!

Da jeg våknet i dag kom jeg på at jeg måtte rydde. For jeg skulle få besøk av en dame som skulle intervjue meg. Men så kom jeg på at vi kunne ta det nede, så da gadd jeg ikke å rydde allikevel. Nå har jeg sittet og snakket med den dama i en og en halv time. Om kuer! Jeg synes jeg fikk de samme spørsmålene igjen og igjen, og jeg skjønner ikke hvordan ho klarte å bruke en og en halv time på 10 spørsmål. Nå er jeg trøtt, men kan ikke sove. Jonas kommer etterpå, så jeg må på butikken og kjøpe mat. I dag har jeg lyst på noe godt. Nå spiser jeg bare lomper med medisterkake, sennep og eddik. Ikke at det er så vondt, men det er litt kjedelig. Jeg har egentlig ikke lyst til å gå ut, for det regner. Tror jeg. Jeg orker ikke å se ut av vinduet. Nå skal jeg fortsette å se på Hotel Cæsar. Har bare sett  8 episoder i dag.

S 10. E 36.
(Bare for å huske det.)

Ingen kommentarer: